Postup při vrácení, výměně nebo reklamaci zboží
Adresa a kontakty provozovny, kam zasílat veškeré zásilky, vratky, reklamace, dokumenty, …
- PRESTOKOV s.r.o.
- Hlubinská 1378/36, 702 00, Ostrava-Mor. Ostrava
- GSM: +420
- e-mail: info@harmonievuni.cz
Zásilku vždy zřetelně označte, podle toho, co zasíláte (např. REKLAMACE, VRATKA, VRATNÝ DÍL...). Urychlíte tím vyřízení Vašeho požadavku.
Vrácení zboží a jeho obal
Při vrácení zboží vždy zachovejte původní obal. Nepoužívejte lepící pásku přímo na krabici.
Vždy je vhodné krabici nejprve obalit papírem nebo folií a nakonec krabici zpevnit lepící páskou. Takto znehodnocená krabice výrazně snižuje znovuprodejnost zboží nebo vrácení zboží dodavateli a vystavujete se riziku stržení poměrné částky za znehodnocení zboží.
Chci vrátit zboží ve 14 denní lhůtě
Vždy při vrácení zboží zachovejte původní obal. Na obal, prosím, nikdy přímo nelepte samolepky, lepicí pásku a podobně.
Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy
Pokud se jako spotřebitel rozhodnete využít zákonného práva odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží objednaného distančním způsobem, můžete využít níže přiložený formulář nebo jiným způsobem oznámit vůli odstoupení od smlouvy.
Pro možnost využití zákonné lhůty pro odstoupení ve 14denní lhůtě je rozhodné dodání nebo odeslání zboží k vrácení nebo oznámení vůle zboží vrátit v uvedeném termínu. Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží v uvedené lhůtě, vždy nás kontaktujte telefonicky nebo emailem, nejlépe vyplněním a zasláním níže uvedeného formuláře.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (PDF)
Zboží poté zašlete zpět na adresu provozovny. K balíku přiložte buď kopií původního dokladu nebo průvodní dopis, ve kterém uvedete kontaktní informace, číslo zakázky nebo faktury a informaci o tom, že chcete zboží vrátit. Zboží bude po doručení zpět zkontrolováno, následně Vám bude zaslán dobropis, kde uvedete č. účtu, datum a Váš podpis. Peníze budou poté zaslány na Váš účet. Dopravu zboží zpět na adresu firmy hradí zákazník.
Výměna zboží za jiné
Pokud zakoupíte zboží, které Vám z nějakého důvodu nevyhovuje a potřebujete zboží jiné, je možné zakoupené zboží vrátit ve standardní 14denní zákonné lhůtě bez udání důvodu (viz článek vrácení zboží ve 14 denní lhůtě) a objednat si zboží nové. I když si u nás objednáváte zboží nové, nelze původní a nový nákup provést zápočtovým způsobem a pohlíží se na ně jako na dva samostatné obchodní případy. Podmínky vrácení jsou totožné jako v bodě "Chci vrátit zboží ve 14 denní lhůtě". Zároveň si bez obav objednejte zboží nové, Vaše objednávka bude vyřízena standardním způsobem.
Jakmile k nám dorazí vrácené zboží, zkontrolujeme jej a vratku dořešíme.
Reklamace zboží
Pokud potřebujete reklamovat zboží, vyplňte prosím přiložený dokument. Obsahuje údaje potřebné k vyřízení reklamace zboží bez zbytečných průtahů.
Pokud požadované informace nedodáte, můžeme vás kontaktovat zpět a požádat o jejich doplnění. Reklamační řízení započne ve chvíli, kdy obdržíme kompletní zboží i informace nutné k reklamaci.
K dispozici je soubor ve formátu PDF, který vyplníte a můžete také přiložit k reklamovanému zboží, nebo naskenovat a zaslat elektronicky.
Průvodní list k reklamaci (PDF)
Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. Pokud je reklamace vyřízena jako oprávněná, může zákazník požadovat proplacení nákladů nutných k zaslání zboží. Výše hrazené dopravy se řídí ustanoveném NOZ jako nejnižší nutné náklady k doručení zboží.
Zboží po převzetí od přepravce je poškozeno
Při převzetí zásilky je kupujícímu doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, poškození autobaterie apod.) a odmítnout převzetí na pohled neúplné nebo poškozené zásilky. Při odmítnutí převzetí zásilky z důvodů patrného poškození zásilky kupující informuje prodávajícího, který navrhne nejvhodnější řešení.
Pokud není poškození viditelné na první pohled a kupující jej zjistí až po rozbalení zásilky, bez prodlení oznámí telefonicky vzniklou situaci prodávajícímu. Zásilky jsou pro přepravu pojištěny, ale reklamace poškození zásilky při přepravě má svá specifika (oznámení přepravci, sepsání škodního protokolu, dodržení neprodleného oznámení, nejdéle však 48 hodin od převzetí), která je nutné dodržet. Všechny podrobnosti v postupu sdělí prodávající kupujícímu po seznámení se situací.
Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho novému dodání. V opačném případě se může spotřebitel vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo dodáno v pořádku – tedy nepoškozené, tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy.